Heb je meer informatie nodig over producten of de samenstelling van ingrediënten? Wil je de status van je bestelling controleren of zoek je advies? Of heb je andere vragen of opmerkingen? Wij helpen u graag!

U kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Email: info(at)biobey.be

Telefoon: 0468 54 93 87

Klantendienst: info(at)biobey.be

Facebook Messenger: Stel je vraag via Facebook Messenger

Whatsapp: 0468 54 93 91

Aarzel niet om ons te contacteren!

We antwoorden binnen 30 minuten tussen 07:00 – 20:00 (op werkdagen en zaterdag)

KBO nr. 0684920166

Klachten

Om het risico van inbreuk op de rechten van de koper te voorkomen, raden we u aan om claims met betrekking op een zichtbaar en/of kwalitatief gebrek van een product of het ontbreken hiervan bij de levering, zo snel mogelijk te melden aan Biobey binnen een termijn van 7 dagen.

Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen. In geval de klacht gegrond wordt bevonden is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen.

Elke aansprakelijkheid van de verkopen beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling. We proberen er alles aan te doen om eventuele problemen recht te zetten.

ODR-platform

Moest u ondanks onze inspanningen toch met een slecht gevoel blijven zitten, dan kan u altijd gebruik maken van het Online Dispute Resolution-platform van de Europese Unie om eventuele geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank te beslechten. Het platform vindt u via deze link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL 

E-mailadres van onze onderneming dat u voor het ODR-platform van de Europese Commissie kunt gebruiken is info@biobey.be