Hoe bestel ik iets op Biobey?

Je kunt zeer eenvoudig een bestelling plaatsen door Het gewenste product ‘in mijn winkelmandje’ toe te voegen. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres en bezorgdatum.

Rond af door te betalen. Dat kan met een Bancontact, KBC knop, ING Knop, Belfius Knop, iDeal, met overschrijving of achteraf betalen met Klarna.

Kan ik via telefoon of email bestellen?

Je kunt altijd via email: info@biobey.be of telefoon: 0468549391 een bestelling plaatsen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is?

Je krijgt een ontvangstbevestiging per e-mail. Je kunt ook de status van uw bestelling controleren via “Mijn account” pagina.

Wat kan ik doen als ik een product per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Alvorens de bestelling te bevestigen, wordt u gevraagd om het nog eens na te kijken. Als u na de betaling toch wilt annuleren of wijzigen, kan dit alleen maar als de bestelling nog niet verzonden is.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Je bestelling kun je annuleren of wijzigen, zolang de bestelling nog niet verzonden is. Wanneer het verzonden wordt, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Als je wil annuleren contacteer ons dan met je order nummer.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de levering, verzendkosten, leveringstermijnen kunt u hier terugvinden.

Ontvang ik een factuur voor mijn bestelling?

Je ontvangt altijd een factuur per e-mail.